Het beste resultaat met e-marketing
Succesfactoren voor e-marketing
Om succes te kunnen hebben moet je e-marketing activiteit aan een aantal basisvoorwaarden voldoen:
– een actueel adresbestand
– goed geregelde white-listed verzending
– relevante content
– passende frequentie
– inzicht in de resultaten
E-marketing als onderdeel van je communicatieplan
Communicatie wordt sterk als je de verschillende middelen goed combineert:
Je website moet staan als een huis en regelmatig worden vernieuwd, hoog scoren in zoekmachines zodat je goed gevonden wordt. Aangevuld met social media activiteiten en e-marketing zet je een sterk communicatieconcept op.
Testen en meten
Veel testen en meten helpt je dichter bij de wensen van je klanten te komen. Je analyseert de resultaten en verbetert daarmee je e-mailing. Hoe meer je weet van de lezers van je nieuwsbrief, des te beter je kunt inspelen op hun informatiebehoefte. Je nieuwsbrief zal hoger scoren en uiteindelijk een betere conversie opleveren.
Leads genereren
Resultaten van campagnes kunnen direct en indirect leiden tot nieuwe leads, jouw potentiele klanten. Leer van E-com profs hoe je een effectieve campagne opzet en uitvoert.
Het beste resultaat
Om de resultaten van e-mailings goed te kunnen interpreteren en je resultaten te verbeteren heb je e-marketingkennis nodig. De specialisten van E-com helpen je graag om het beste resultaat uit je e-marketing inspanning te halen. Van hulp bij een communicatieplan tot volledige verzorging van een nieuwsbrief.
Neem contact op voor het beste resultaat!
Download gratis de whitepapers :
Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing
Sneller en makkelijker naar meer resultaat
Ontdek hoe effectief je bezig bent met: onderwerpregels, afzendernamen, verzendfrequentie, A/B-testen, statistiek, bestandsgroei, dynamische content, profielverrijking, datakoppelingen en wetgeving. Scoor je op deze belangrijke e-mail onderwerpen brons, zilver of goud? Op naar meer en sneller e-mail marketingresultaat!
Hoe maak je goede landingspagina’s?
Tips om de conversie te verhogen
Een landingspagina heet niet voor niets zo. Het is de plek waarop je bezoeker landt vanuit een andere bron(pagina). Denk aan een blogpost, maar ook aan Google, een mailing of een webpagina. Met een goede landingspagina verhoog je je conversie en dat is wat je als marketeer natuurlijk wilt. Maar waar moet een goede landingspagina aan voldoen? In dit white paper leggen we uit:
- wat een landingspagina is
- hoe je een landingspagina inzet
- en waar een goede landingspagina aan moet voldoen